Zwrot
W celu zwrócenia zakupionego towaru Klient powinien w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki poinformować Sklep o chęci zwrotu.
Oświadczenie można przesłać przykładowo pocztą elektroniczną na adres [email protected] wpisując w temacie wiadomości „Zwrot”.
Przykładowy formularz odstąpienia od umowy znajduje się TUTAJ.
Następnie w przeciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy sprzedaży Klient zobowiązany jest odesłać zakupiony towar na adres:
Trzy Pestki sp. z o.o.
Kajny 7
11-042 Jonkowo
Reklamacja
O chęci złożenia reklamacji Klient może poinformować Sklep w dowolnej formie, przykładowo za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając oświadczenie na adres [email protected]. Przykładowy formularz znajduje się TUTAJ.
Reklamowany towar wraz z wydrukowanym i podpisanym oświadczeniem należy przesłać na adres:
Trzy Pestki sp. z o.o.
Kajny 7
11-042 Jonkowo
Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Sklep poinformuje Klienta e-mailem lub pocztą tradycyjną.
Szczegóły dotyczące zwrotów i reklamacji towarów są opisane w Regulaminie.