Zwrot

W celu zwrócenia zakupionego towaru Klient powinien w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki poinformować Sklep o chęci zwrotu.

Oświadczenie można przesłać  przykładowo pocztą elektroniczną na adres [email protected] wpisując w temacie wiadomości „Zwrot”. 

Przykładowy formularz odstąpienia od umowy znajduje się TUTAJ.

Następnie w przeciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy sprzedaży Klient zobowiązany jest odesłać zakupiony towar na  adres:

Trzy Pestki sp. z o.o.

Kajny 7

11-042 Jonkowo

Reklamacja

O chęci złożenia reklamacji Klient może poinformować Sklep w dowolnej formie, przykładowo za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając oświadczenie na adres [email protected]. Przykładowy formularz znajduje się TUTAJ.

Reklamowany towar wraz z wydrukowanym i podpisanym oświadczeniem należy przesłać na adres:

Trzy Pestki sp. z o.o.

Kajny 7

11-042 Jonkowo

Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Sklep poinformuje Klienta e-mailem lub pocztą tradycyjną.

Szczegóły dotyczące zwrotów i reklamacji towarów są opisane w Regulaminie.